Jump to content

Vad och vart


M4NDOO

Recommended Posts

Hej!

 

Jag heter Micke och bor i Avesta (Södra Dalarna)

 

Har en Quartz grå Octavia rs TDI 4x4, som jag hämtade ut för ca 3 veckor sedan. Var lite skeptisk till Skoda först men den ser både fräck ut och går rätt skapligt, finns lite grejer som måste göras innan jag är helt nöjd och det är all text på bakluckan som ska bort och emblemen fram och bak ska bytas mot svarta.(Resten är svart, rails, rutor, lister)

 

Får inte fart på Android auto, har en Galaxy s5 mini och provat att tanka ner AA från google i tyskland via vpn men det gick inte heller. Jag kanske måste byta telefon?

 

Ha det!

Vad jag har hört så funkar inte Android aouto ännu för oss i sverige av någon anledning.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hejsan! Har ett problem att packa upp de nya kartorna till Columbus. Har provat flera olika program med samma resultat.. jag får CRC- error hela tiden... Jag kör med win10 och har ej provat något annat system.. Finns det fler som har detta problem eller är det bara jag....

Mvh/Conny

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej

 

Ganska ny här.. Bor i Surahammar utanför västerås.

 

Har beställt en superb kombi sportline quartzgrå 190hk tdi 4x4 beräknas komma i början av 2017.

 

även beställt 18" vinterhjul med bbs sr fälgar o nokian hakka 8 225/45-18

 

mvh Christer.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej... Fredrik heter jag och är ny här på "forat". Jag bor i Piteå, och just nu sitter jag i väntans tider. Två veckor kvar, sedan får jag hämta ut min Laservita Superb kombi L&K 190hk tdi 4x4. Det blir bra det!

Link to comment
Share on other sites

Patrik heter jag, köpte en Skoda Superb Kombi 280, magic black pearl. Den har stått och "skräpat" i nyköping i 9 månader efter att kund aldrig hämtade ut sin nya bil.

Jag är grymt nöjd än så länge, haft bilen i snart en vecka. I sommar åker det på större Turbo och lite annat gott.

Bor utanför Halmstad.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Community Partner

×
×
  • Create New...

Important Information

Welcome to BRISKODA. Please note the following important links Terms of Use. We have a comprehensive Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.